۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۳۹۸۶۷
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد؛

«جهاد خدمت‌رسانی به مردم»؛ شعار بسیج

«جهاد خدمت‌رسانی به مردم»؛ شعار بسیج
کرمانشاه ـ سرهنگ یاری با اشاره به اینکه شعار بسیج «جهاد خدمت رسانی به مردم» است، گفت: بهترین جهاد ما، نگاه مهربانانه به مردم و میدان داری برای حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نمایشگاه غرفه‌های دستاورد پایگاه‌های بسیج محلات سپاه ناحیه سنقر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنقر در سالن ورزشی سپاه ناحیه سنقر افتتاح گردید.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است و در همه عرصه‌ها راهبرد و تاکتیک دارد و بسیج نیرویی کارآمد برای حضور در تمامی صحنه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه عملکرد تعدادی از پایگاه‌های برتر سپاه ناحیه سنقر به نمایندگی از ۱۲۰ پایگاه شهرستان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: مأموریتی که امروز بسیج در راستای آن برنامه اجرا می‌کند همگانی بوده و ماهم در کنار همه ملت در عرصه های مختلف کمک کار خواهیم بود.

وی بیان داشت: در راستای تحقق دولت و جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز آمده است بسیج همگام با دیگر اقشار پای کار مأموریت های محوله خواهد بود.

سرهنگ یاری ابراز داشت: برای صیانت از انقلاب، نظام و در خدمت مردم بودن بسیج هر برنامه‌ای که نیاز باشد اجرا می‌کند و ماهم نیز به نوبه خود در اجرای به این مأموریت کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: عملکرد بسیج مصداق عینی مردم سالاری است، یعنی از مردم برای مردم و در هر عرصه‌ای پشتوانه مردمی وارد شد موفقیت حاصل شده است و به عنوان این امر مصداق امت واحده در میدان انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش هاست.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: امروز در این نمایشگاه شاهد گوشه‌ای از اقدامات و عملکرد رزمندگان شما، فرزندانتان، همرزمانتان، که خود شما هم بسیجی هستید بودیم و دیدید که نقش بسیج در این عرصه‌ها برآورد مورد نیاز مردم است.

وی تأکید داشت: امروز مسیر جهاد ادامه دارد چرا که این انقلاب زنده است و اشعار اسلام مبارزه با ظلم، حمایت از مظلوم، انسانیت و آزادی است و دشمن در تمام عرصه‌ها در مقابل ما، عرصه جهاد و جنگ به راه انداخته است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطرنشان کرد: در اغتشاشات ۱۴۰۱ دیدیم که دشمنان با تمام قدرت و ثروت خود را به میدان آوردند و از ظرفیت رسانه‌ای، اشرارعالم، ضدانقلاب، منافقین، رژیم صهیونیستی، سلبریتی، ریزپرنده، تحریم‌ها، انزوای سیاسی، نقشه تجزیه طلبی استفاده کردند، اما با حضور مردم شکست خورد.

سرهنگ یاری تصریح کرد: تجزیه طلبی و انزوای سیاسی دشمنان همچون گذشته شکست خورد، امروز می‌بینیم آمریکا به انزوا رسیده است او دیگر قدرت اجماع علیه ملت را ندارد و تمامی نقشه‌هایش به پشتوانه این ملت شکست خورده است.

وی گفت: دشمن در ایام محرم امسال جنگ شناختی علیه ملت راه انداخت و می‌خواست که مردم به هیئات مذهبی نیایند اما دیدید که باز دشمنان نظام شکست خوردند و امسال پرشورترین عاشورا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خطاب به مسئولین بیان داشت: بهترین جهاد ما، نگاه مهربانانه به مردم است، میدان داری برای حل مشکلات مردم است و شعار امروز بسیج جهاد خدمت رسانی به مردم است./1400/

ارسال نظرات