۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۴۰۲۸۷
یادداشت؛

هنوز یک دهه مهمات برای جنگ هویتی با دشمنان داریم

هنوز یک دهه مهمات برای جنگ هویتی با دشمنان داریم
گاهی خدا در حوادث به ظاهر تلخ، الطاف خفیه ای قرار میدهد که انسان انگشت به دهان می ماند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، گاهی خدا در حوادث به ظاهر تلخ، الطاف خفیه ای قرار میدهد که انسان انگشت به دهان می ماند! وقتی خطرناکترین عملیات تروریستی توسط شجاعت یک نیروی خدماتی ساده خنثی می شود.

وقتی پسری در معرکه با مهربانی به کمک پدرش می شتابد؛ وقتی بانویی در فرار از دست تروریست جانی، چادر و نجابت اش را رها نمی کند.

وقتی مردی در وسطه حادثه با ایثار به فکر بغل کردن کودک غریبه و دور کردن او از رگبار گلوله است و وقتی دختری که تازه به سن تکلیف رسیده حاضر نیست در آن لحظات سهمگین حیا را فراموش کند و جان خود را نجات دهد، یعنی ما حداقل به اندازه یک دهه برای مقابله با تهاجمی که به هویتمان شده، مهمات داریم.

بی شک خوب می دانید که دشمن سالهاست برای از بین بردن این عناصر هویتی سرمایه گذاری هنگفتی کرده و می کند؛ حال وظیفه رسانه و هنرمندان و دستگاه های متولی فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی است که به این شجاعت ها، نجابت ها، ایثارها، حیاها و مهربانی ها ضریب دهند و نگذارند این موضوعات هویتی از اذهان مردم پاک شود.

چراکه به تقدیر الهی و با عنایت اهل بیت علیهم السلام و بر خلاف خواست بدخواهان این ملت، یک حماسه ماندگار شکل گرفته است؛ نه یک حادثه زودگذر.

هنوز یک دهه مهمات برای جنگ هویتی با دشمنان داریم

ارسال نظرات