۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۴۰۶۷۴
نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسا:

شورای نگهبان در مقابل هر بی‌قانونی ایستاده است

شورای نگهبان در مقابل هر بی‌قانونی ایستاده است
حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با تمجید از شخصیت انقلابی آیت‌الله جنتی، گفت: مخالفت بعضی جناح‌ها با شورای نگهبان تنها به دلیل عمل این نهاد انقلابی به مر قانون است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی، نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا دلیل هجمه‌ها به شورای نگهبان را جلوگیری این شورا از نفوذ افراد ضد انقلاب، فاسد و نالایق عنوان کرد و گفت: اکثر جناح‌های سیاسی از عملکرد شورای نگهبان راضی هستند اما بعضی از این جناح‌ها که به تأیید صلاحیت افراد نالایق معترض هستند شورای نگهبان را زیر سئوال می‌برند.

وی ادامه داد: اگر شورای نگهبان از وظیفه ذاتی خود کوتاه بیاید و اجازه ورود افراد نالایق به مناصب حساس کشور را بدهد، همین مخالفان به موافق تبدیل می‌شوند؛ مخالفت با شورای نگهبان فقط و فقط به خاطر این است که مر قانون را عمل می‌کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجالس ششم و دهم شورای اسلامی ابراز داشت: برخی به اسم خدمت به مردم و با شعار آزادی و آزادی بیان، مملکت را به چالش کشیدند؛ اعتراف خودشان است که می‌خواهند سیاست‌های دشمنان نظام، اسلام و انقلاب در سطح بین‌الملل را اجرایی کنند؛ از سویی نیروهای مقاومتی که سال‌ها به امنیت مسلمانان منطقه خدمت کردند را تخریب می‌کنند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی افزود: حالا جریان نفوذی که وجود دارد، می‌خواهد کشور را از اسلامیت خالی کند، برخی جریان‌ها و گروه‌ها به دنبال تجزیه ایران و دنباله‌رو برخی کشورها هستند که این سیاستگذاری را انجام می‌دهند و به دنبال دین‌زدایی، تجزیه و تخریب و تحقیر ایران می باشند.

وی افراد مقاوم در برابر هجمه‌های دشمنان اسلام و ایران اسلامی را ستود و افزود: آیت‌الله جنتی از جمله افرادی است که نفوذ ناپذیر است و در مقابل هر بی‌قانونی ایستاده است؛ وی در مقابل افرادی که صلاحیت ندارند بسیار مقتدر، قوی، باهوش و غیر قابل نفوذ است.

حسن شیخی

ارسال نظرات