۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۴۱۲۲۹
امام جمعه سمنان:

همکاری و تعامل نمایندگان طلاب استان سمنان مثال‌زدنی است

همکاری و تعامل نمایندگان طلاب استان سمنان مثال‌زدنی است
در گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با امام جمعه سمنان بر استمرار برگزاری جلسات طلاب و فضلای این استان بر استمرار سلسله جلساتی با نمایندگان طلاب تأکید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان بر استمرار برگزاری جلسات طلاب و فضلای این استان بر استمرار سلسله جلساتی با نمایندگان طلاب تأکید شد.

امام جمعه سمنان گفت: بحمدالله نمایندگان طلاب استان سمنان، نمایندگانی انقلابی بوده و در خدمت به طلاب و فضلا، تلاش وافری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همکاری و تعامل نمایندگان طلاب را مثال‌زدنی یاد کرد و اظهار داشت: ان شاءالله سلسله جلسات ما با طلاب و فضلای این استان در قم ادامه خواهد داشت و امید هست بخواست الهی مؤثر قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این گفت و گو، نمایندگان طلاب استان سمنان را مانند سایر نمایندگان طلاب وفضلای مجمع ، انقلابی و ولایتمدار توصیف کرد و گفت: برخی ازبرنامه های نمایندگان طلاب و فضلای استان ویژه نخبگان سمنان قابلیت اجرا برای سایر طلاب وفضلای نخبه دردیگر استان ها را دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ضمن تشکر ازهمانگی وهمراهی مجمع نمایندگان سمنان بانماینده محترم ولی فقیه دراستان از امام جمعه سمنان برای حضور در مجمع نمایندگان طلاب و فضلارسما دعوت نمودند ، درپایان این گپ وگفت ازحمایت ها و پشتیبانی های حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نسبت به فعالیت نمایندگان طلاب و فضلای استان سمنان دربرنامه های درون استان وجلسات درقم تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات