۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۱۹۹۲
مدیر حوزه علمیه فارس:

حوزه علمیه امید و ملجأ جامعه است/ لزوم اهتمام ورزیدن برای اعتلای حوزه

حوزه علمیه امید و ملجأ جامعه است/ لزوم اهتمام ورزیدن برای اعتلای حوزه
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: حوزه علمیه شیرازه و منشا جامعه است، در نتیجه باید به اعتلای هرچه بیشتر حوزه ها اهتمام ورزیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس،حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس گفت: وقتی طلاب ما جهادی وارد عرصه علم و تبلیغ می شوند وظیفه مسئولین و مدیران حوزه نیز سنگین تر می شود.

وی تاکید کرد: حوزه علمیه را با رویکرد اداری نمی توان مدیریت کرد بلکه باید از سلف صالح تبعیت کنیم چراکه حضور کم رنگ مدیران مدارس علمیه تبعات منفی دارد.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار کرد: حوزه علمیه شیرازه و منشا جامعه است در نتیجه باید به اعتلای هرچه بیشتر حوزه ها اهتمام ورزیده شود و این را باید بدانیم که حوزه امید و ملجا جامعه است.

وی یادآور شد: حوزه علمیه خاستگاه انقلاب اسلامی بود و استمرار آن هم با حوزه خواهد بود و اگر حوزه از جایگاه خود تنزّل یابد ، انقلاب ما دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی تاکید کرد: شکوه و مجد حوزه علمیه فارس باید احیا گردد و این با سستی و عافیت طلبی منافات دارد و تجلی هویت طلبگی ما با ارتقا سطح علمی میسر می شود.

ارسال نظرات