۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۴۲۶۶۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امام جمعه محور وحدت است

امام جمعه محور وحدت است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی براتحاد همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی اصلاح طلب و اصوالگرا تأکید کرد و گفت: امام جمعه محور وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تذکر به برخی که دنبال ایجاد اختلاف در شهرستان کاشان هستند، گفت: امام جمعه محور وحدت است.

وی بر اتحاد همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی اصلاح طلب و اصوالگرا تأکید کرد و افزود: در جنگ بین حق و باطل و مقابله با جبهه باطل استکبار همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید با یکدیگر متحد باشند.

به گفته وی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نباید نسبت به تضعیف یکدیگر و جبهه حق اهتمام داشته باشند و با رفتار و گفتار خود به درخت تناور انقلاب اسلامی ضربه نزنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه نیرو‌های انقلابی در مقابل جبهه استکبار باید ید واحده باشند با اشاره به اینکه برخی با تماس و یا پیامک مبنی براینکه فرماندار در حال برکناری است باید موضع بگیرید، گفت: امام جمعه در عزل و نصب‌ها هیچ دخالتی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به هفته دفاع مقدس و قدردان بودن انقلاب اسلامی افزود: یمن ۸ سال مقاومت کرد تا عربستان در سال جنگ با یمن زمین گیر شد و سوریه به درجه‌ای از اقتدار رسید که کشور‌هایی که در خط مقدم مقابله با سوریه بودند امروز در حال احیاء روابط دوستانه با سوریه هستند.

به گفته وی امروز کشور چین امروز ضمن اعلام بازسازی ۵۰ درصد زیر ساخت‌های کشور سوریه، برای حضور بشار در افتتاحیه بازی‌های آسیایی چین هواپیمایی شخصی به سوریه فرستاده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به موفقیت‌های اخیر نیرو‌های سپاه و اطلاعات اشاره کرد و خنثی سازی م زمان ۳۰ انفجار در تهران، انهدام شبکه‌های تروریستی در چندین استان و کشف ۴۰۰ بمب، دستگیری ۲۰۰ تروریست تکفیری، منافق و بهائی را از جمله موفقیت‌های نیرو‌های سپاه و اطلاعات اعلام کرد.

وی همچنین نام کام گذاشتن حملات سایبری به مراکز حساس کشور، دستگیری چندین تروریست در اروپا و انتقال آن‌ها به ایران، دستگیری اعضای گروهگ موسوم به ارتش مردمی و ضربات مکرر به رژیم صهیونیستی را از دیگرموفقیت‌های نیرو‌های سپاه و اطلاعات و از دستاورد‌های دفاع مقدس برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: همه نیرو‌های نظامی و مردمی در دفاع مقدس مشارکت داشتند تا امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت دفاع مقدس با اوج عزت و اقتدار رسیده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات