۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۴۳۰۰۰
مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت:

علت اصلی هجمه به قرآن کریم، حقانیت و منطق استوار آن است

علت اصلی هجمه به قرآن کریم، حقانیت و منطق استوار آن است
اصفهان – منیری قرآن را مرجع تبیین بشریت دانست و گفت: علت اصلی هجمه به قران کریم حقانیت و منطق استوار آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حامد منیری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» در خانه تاریخی طباطبایی‌ها گفت: علت اصلی هجمه به قران کریم حقانیت و منطق استوار آن است.

وی قرآن را مرجع تبیین بشریت دانست و تأکید کرد: مسؤولان باید با همکاری، تلاش خستگی ناپذیر و تقویت رسانه‌های داخلی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، هجمه‌های علیه ایران اسلامی را خنثی و قرآن و اسلام و مفاهیم آن را به نسل آینده منتقل کنند.

منیری با تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به دلیل برگزاری این رویداد به تشریح منظومه جشنواره‌های قرآنی تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد اصلی این جشنواره‌ها از جمله رویداد «هل اتی» ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و گفتمان اصیل انقلابی در هنر و هنرمند انقلابی است.

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری منطقه کاشان اشاره کرد و با بیان اینکه کاشان از دیرباز به دارالمومنین شهرت داشته و امروز پایتخت نهج البلاغه است، گفت: با توجه به خطه هنرخیز و هنر پرور کاشان علت اصلی رشد هنر در این شهر تمدن و تدین غنی و حیا و حجاب است.

لازم به ذکر است در مراسم پایانی پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» ضمن نفرات برتر با ارائه گزارش از این رویداد و اجرای سرود و تواشیح و قرائت بیانیه هیئت داوران به پایان رسید. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات