۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۴۳۲۲۰
نماینده ولی فقیه در فارس:

مردم قدردان مجاهدت های نیروی انتظامی هستند

مردم قدردان مجاهدت های نیروی انتظامی هستند
حجت الاسلام والمسلمین دژکام خطاب به نیروهای انتظامی گفت: چشم های بصیر و دست های پرقدرت شما امنیت را به مردم هدیه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان فارس که به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در شهر شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای انتظامی کشور گفت: از شما عزیزان سربلند و فداکار انتظامی کشور که از گوشه گوشه مرزها تا درون کوچه ها و خانه های شهرها امنیت را به عنوان هدیه ای بزرگ به مردم ارزانی می کنند، تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: مسلما در مرحله اول خداوند متعال پاداش تلاش های شما عزیزان را خواهد داد و در مراحل بعد نیز وظیفه همه ما این است که قدردان زحمات شما عزیزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حدیث «نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان»، بیان کرد: تا وقتی که شما کارکنان انتظامی با چشم بیدار امنیت را تأمین می کنید، کسی متوجه نیست ولی اگر کوچکترین ناامنی به وجود آید، همه متوجه اهمیت و ارزش امنیت می شوند و قدر آن را می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: چشم های بصیر و دست های پرقدرت شما امنیت را به مردم هدیه داده است و امیدوارم در این مسیر هر روز قوی تر و عزتمندتر و دشمنان شما خوار و ذلیل تر گردند.

وی با اشاره به نیت خالص شهدای گرانقدر انتظامی کشور، گفت: شهدای عزیزی که تصاویر نورانی آنان در این میدان وجود دارد، با نیت کار کردند و خداوند نیز به آن ها زندگی جاویدان عنایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: اگر شهدا و ایثارگران بهره آنچنانی برده اند به واسطه نیت هایشان بوده است، پس همه تلاش کنید تا نیت های خود را مطابق با کارهای بزرگی که انجام می دهید خالص گردانید.

ارسال نظرات