۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۷۴۳۲۶
حجت الاسلام ابوترابی:

آراستگی مدیران به تقوا نخستین آرمان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع کشورهای استکباری در ایران به خطر افتاده و از این رو آنها در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.
مراسم گراميداشت سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد حضرت زین‌العابدین(ع) برگزار شد با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: نعمت جمهوری اسلامی بیش از آنکه برای ما شناخته شده باشد برای ملل آزادی خواه جهان مورد احترام است و آنها با دستاوردهای این انقلاب بزرگ از نزدیک آشنا هستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دستاوردهای جمهوری اسلامی را فراوان توصیف کرد و یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در بر چیده شدن ظلم و استعمار و غارت ثروت‌های معنوی و مادی این کشور و جهان اسلام داشته است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع کشورهای استکباری در ایران به خطر افتاده و از این رو آنها در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بدون تردید ریشه برکات ارزشمند انقلاب اسلامی در دو حقیقت سرمایه بزرگ ملت ایران و رهبری استثنایی امام خمینی(ره) قرار دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) اظهار داشت: سعی و تلاش امام راحل در پیاده کردن احکام اسلامی و بهره گرفتن بیشتر از این مبانی بوده است.

حجت الاسلام ابوترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی های مدیران در انقلاب اسلامی تصریح کرد: در نظام اسلامی باید همه مدیران به معنای واقعی کلمه آراسته به تقوا باشند و این نخستین آرمان نظام است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی عبور از این چالش‌ها را سهل‌ترین عرصه دانست و تاکید کرد: ما برای برون رفت از چالش‌های اقتصادی با کمترین هزینه و کار به مقصود می‌رسیم و اگر سختی بود در رسیدن به قله‌های دانش و علم بود که خوشبختانه ملت ایران و دانشمندان کشور با سعی و تلاش شبانه روزی خود به موفقیت های متعددی دست یافتند و در طول سه دهه این مسیر را پیمودند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی آنچه اتفاقات سی ساله انقلاب اسلامی را به معجزه تشبیه کرد و با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و علمی مقام معظم رهبری ابراز داشت: هر چهره سیاسی و شخصیت برجسته بین‌المللی که به محضر ایشان رسیده خود را در برابر قله ابهت معظم له کوچک و خار دیده است، ولی برخی به این مسئله اذعان و بعضی‌ها با سکوت از کنار این مساله عبور کردند.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه با تحسین اقتدار جمهوری اسلامی و اذعان کشورهای مختلف به این موضوع اظهار داشت: امروزه اقتدار سیاسی ایران بالاتر از کشورهای اروپایی، چین و روسیه است و سران این کشورها نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در بهترین سطح اقتدار ایستاده است و ما در هر عرصه‌ای که ایستادگی کردیم پیروز شدیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات