۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۶۱۳

تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از خدمات حجت الاسلام رحیمیان در مسجد جمکران

تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از خدمات حجت الاسلام رحیمیان در مسجد جمکران
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات 10 ساله حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در مسجد جمکران، از وی تشکر و بر اهمیت خدمت به مسجد منتسب به امام زمان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که ظهر امروز در این مسجد برگزار شد با تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی گفت: برای آقای رحیمیان در مسؤولیت خطیر کنونی آرزوی توفیق می کنم و از تلاش های ده ساله این بزرگوار کمال تشکر را دارم.

وی با تشکر از رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و تقدیر از سخنان همه جانبه وی، با قرائت حدیثی از امام صادق بیان داشت: در زمان غیبت حضرت بقیه الله الاعظم وظیفه ای داریم و لازم است در دوران غبارآلودی که فتنه های دشمنان سرزمین های مسلمانان را آلوده کرده است، تقوا را رعایت کنیم؛ پیام دوم امام صادق نیز استقامت و پایداری در راه دین است زیرا راه های انحرافی وجود دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قرائت حدیثی از امام زمان اظهار داشت: امام حاضر است و ما غائب هستیم زیرا وجود مقدس ایشان طبق فرموده خویش از همه احوال ما باخبر است؛ کسانی که زیر نظر امام زمان زندگی می کند چگونه گناه می کنند!

وی با خطاب قرار دادن حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد، بیان داشت: مسؤولیت مسجدی سپرده شده است که منتسب به امام زمان بوده و همگان به عشق مهدی به این مکان می آیند؛ مسؤولیت سترگی در آذربایجان داشتید اما اینجا زیر نظر حضرت حجت هستید.

ارسال نظرات