۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۴۳۶۱۶
آیت الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

حرکت جوانان فلسطینی؛ هشداری به دنبال کنندگان طرح عادی سازی روابط

حرکت جوانان فلسطینی؛ هشداری به دنبال کنندگان طرح عادی سازی روابط
رئیس جامعه مدرسین ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد: حرکت جوانان فلسطینی پیام روشنی به سران کشور‌های عربی است که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب هستند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در برابر مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و با اشاره به آیه «وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون» تأکید کرد: دامنه ظلم طولانی نیست و وعده الهی این است که ظلم پایدار نخواهد بود.

وی ضمن حمایت از عملیات افتخار آفرین و غرور انگیز جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک صهیونیستی، ابراز داشت: با حرکت اخیر فلسطینیان با عنوان «طوفان الاقصی» مقدمات زوال و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی فراهم شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین زیر بمباران های اسرائیل جنایتکار جان می دهند، آب به روی مردم غزه بسته شده و برق آنها نیز قطع شده است، اما وعده الهی وعده حقی است که تحقق خواهد پذیرفت.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه امروز ما بر این باور هستیم که جوانان فلسطینی خودشان را بعد از هفتاد سال پیدا کردند، گفت: گرچه برخی از کشورهای اسلامی و عربی حرف از مذاکره و رابطه با رژیم صهیونیستی می زنند و آنها قصد دارند با این رژیم روابط دیپلماتیک برقرار کنند، اما این حرکت غرور آفرین جوانان فلسطینی پیام روشنی به سران این کشورها است که اگر قدمی در زمینه عادی سازی روابط بردارند، سرنوشت آنها نیز  همانند اسرائیل غاصب خواهد شد.

ارسال نظرات