۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۴۳۷۰۶
حجت‌الاسلام گرجیان در گفت‌وگو با رسا:

کشتار زنان و کودکان غزه نشانه خوی استکباری رژیم غاصب صهیونیستی است

کشتار زنان و کودکان غزه نشانه خوی استکباری رژیم غاصب صهیونیستی است
حجت‌الاسلام گرجیان تصریح کرد: هر چند بمباران متراکم‌ترین منطقه جهان تأسف برانگیز است، اما همه می‌دانند این کشتار هیچ پیروزی ارزشمندی برای اسرائیل به همراه نخواهد داشت و این راهی برای فرو نشاندن خشمشان است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی گرجیان از اعضای هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در نواز غزه، گفت: شکننده بودن اسرائیل با راهپیمایی مداوم 450 هزار نفر در مرکز آن، نشان از رو به زوال بودن این رژیم غاصب است.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تهدیدهای کشورهای ایران، لبنان، سوریه و عراق علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ابراز داشت: ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی بیش از مردم دیگر جهان، به فکر جان و امنیت خود هستند؛ این تهدیدها آن‌ها را می‌ترساند و ترس برادر مرگ است؛ بنابراین حضور کمتر آن‌ها را با فشار بیشتر شاهد خواهیم بود.

وی تقویت جبهه مقاومت و مسلح شدن حماس و جهاد اسلامی را مد نظر قرار داد و ابراز داشت: روز اول حملات، 6500 موشک پرتاب شده است؛ مردم غزه در سال‌های نه چندان دور، حتی یک موشک هم نداشتند؛ اما با وجود پرتاب این همه موشک در روزهای ابتدایی جنگ، کماکان موشک دارند و به شدت فرودگاه‌های بن گورین، تلاویو و جاهای دیگر را هدف قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام گرجیان درباره ضربه اطلاعاتی و امنیتی وارده به رژیم صهیونیستی گفت: این‌ها ادعا دارند که ایران به فلسطینیان کمک کرده است؛ هرچند ایران ابایی از بیان حقیقت ندارد و آن را رد کرده است؛ لیکن اگر ایران هم به این مردم مظلوم کمک کرده باشد، در برابر کمک‌های اطلاعاتی که آمریکا و کشورهای غربی به اسرائیل می‌کنند، ناچیز است.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: وقتی در یک روز دیدند به آن‌ها حمله شده، بولدوزرها و دیوارها را خراب کردند و نیروهای فلسطینی به شهرک‌ها هجوم آوردند، از سوی دیگر بسیاری از خلبانان و نیروهای نظامی آن‌ها استعفا کردند و سر کار خود حاضر نمی‌شوند؛ طبیعی است که هیمنه پوشالی اسرائیل که خود را چهارمین کشور نظامی دنیا می‌داند و به گنبد آهنین و سیستم اطلاعاتی خود افتخار می‌کند، نابود می‌شود.

وی تصریح کرد: هر چند بمباران متراکم‌ترین منطقه جهان تأسف برانگیز است، اما همه می‌دانند این کشتار هیچ پیروزی ارزشمندی برای اسرائیل به همراه نخواهد داشت و این راهی برای فرو نشاندن خشمشان است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند این اسرائیل، دیگر اسرائیل قبل از پانزدهم مهر نیست.

حجت‌الاسلام گرجیان افزود: با این روند اختلافات در داخل اسرائیل زیاد و با تقویت باریکه غزه و کمک دیگر نیروهای جبهه مقاومت، فشار بر رژیم صهیونیستی خیلی بیش از این‌ها خواهد بود؛ اصراری نیست که بعد از این حمله کار اسرائیل تمام است، اما بعید نیست زودتر از 25 سالی که رهبری فرمودند مسأله حل شود.

ارسال نظرات