۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۲۱۱
امام جمعه ساری:

آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت‌ها در فلسطین است

آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت‌ها در فلسطین است
مازندران - امام جمعه ساری گفت: سفر بایدن به فلسطین اشغالی نشان داد که آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی در ارتکاب این جنایت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان این که امروز سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، ضمن تبریک این میلاد مبارک، افزود: وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام(ص) فرمودند که اگر کسی کمک‌طلبی و کمک‌خواهی یک مسلمان را بشنود اما به کمکش نشتابد او مسلمان نیست.

وی با اشاره به این که امروز همه دنیا صدای کمک‌خواهی مظلومان غزه را شنید که بیش از هزار نفر در صحن‌ بیمارستان کشته و شهید شدند، افزود: همه ما وظیفه داریم به کمک آنان بشتابیم، آن‌ها نیاز به جمعیت و نیروی انسانی ندارند چون هم جمعیتشان زیاد است و هم اهل مبارزه و دفاع هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که نیاز به محکوم کردن ظالمان و جنایت‌کاران و دفاع و حمایت از مظلومان داریم، گفت: امروز در سطح بین‌المللی اقداماتی اتفاق می افتد، وزیر امور خارجه‌مان به کشورهای منطقه می‌رود با کشورها صحبت می‌کند تا بیانیه یا اقدامی در محکومیت اقدامات غاصبانه صهیونیست انجام شود، ما نیز کمک‌های مادی می‌توانیم داشته باشیم، استفاده از کالاهای اسرائیلی باید ممنوع اعلام شود، امروز نیاز به حمایت و کمک است.

امام جمعه ساری با بیان این که ایران اسلامی در این روزها خوب درخشیده و مردم پرشور به تجمعات پیوستند و اعلام حمایت کردند، تصریح کرد: قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست و مردم ایران برای غزه سنگ‌ تمام گذاشتند.

وی با بیان این که قدس قدمگاه پیامبر عزیز ما در شب معراج است، خاطرنشان کرد: از قدس، مایه حیات به حوزه مقاومت، به جهاد و دفاع می‌رسد و از این بابت خدا را شاکریم که در راستای آزادسازی قدمگاه پیغمبر (ص) نخستین قبله مسلمانان تا جایی که توانستیم وظایف خودمان را انجام دادیم.

امام جمعه ساری با اشاره به سخنرانان پیش از خطبه سرپرست اداره کل بیمه سلامت و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: اینکه در این دولت پنج دهک بیمه رایگان سلامت شدند جای تقدیر دارد، امروز مسائل سیاسی روز نیز در این تریبون تبیین شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که شیاطین به یکدیگر کمک می‌کنند پس مؤمنان باید به کمک یکدیگر بشتابند، خاطرنشان کرد: بایدن در این شرایط به سرزمین فلسطین اشغالی می‌رود و به صراحت از این جنایت‌ها و شیطان منطقه اعلام حمایت می‌کند، رژیم پهلوی هم اگر بود مفلوک نوکر چنین جنایت‌کارانی بودند شاه و دولت‌مردان آن روز نوکر اسرائیل و آمریکا بودند و بدون اجازه آن‌ها آب نمی‌خوردند اما خدا را شاکریم به برکت انقلاب اسلامی چنین شجره خبیثه‌ای سرنگون شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که امروز همه کسانی که در دولت سیاه رژیم گذشته کارگزاران و کارکنان آن بودند و کسانی که به دنبال سلطنت‌طلبی هستند در جنایت‌های این رژیم غاصب شریک هستند چون آن را تقویت کرده و در خدمت آن رژیم بودند، ادامه داد: سفر بایدن به فلسطین اشغالی نشان داده که آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌ها است، دژخیمان صهیونیست بدانند خدا جای حق نشسته و آه مظلومان غزه حکومت ظالمانه آنان را به‌زودی ریشه‌کن خواهد کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات