۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۷۴۴۲۴
استاندار خراسان رضوی:

بانو خاموشی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری مثال زدنی بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی گفت: بانو خاموشی(طاهایی) در دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، نمونه و مثال زدنی بود.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت بانو فاطمه خاموشی(طاهایی) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال بانوی اندیشمند و فرزانه، استاد عالیقدر حوزه های علمیه خواهران، حاجیه خانم طاهایی، موجب تاثر و تالم خاطر شد. این شخصیت گرانقدر، ده ها سال از عمر با برکت خویش را صرف تعلیم و تربیت و گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) کرد و صدها دانش آموخته علوم اسلامی در میان زنان از خود برجای گذاشت.

این پیام می‌افزادی: وی که پیشگام در تاسیس و مدیریت حوزه های علمیه خواهران در استان خراسان بود، در دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نیز، نمونه و مثال زدنی بود. اینجانب این مصیبت را به شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفته و از خدای متعال برای ایشان مغفرت الهی را آرزومندم. همچنین امیدواریم که حوزه های علمیه خواهران و همه زنان جامعه اسلامی از اندیشه و رفتار این اسوه دانش و معنویت درس گرفته و راه او را که راه دین و اخلاق است، استمرار بخشند./917/د102/ص
ارسال نظرات