۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۴۴۵۴۶
امام جمعه موقت کاشان:

جهان اسلام برای مبارزه با رژیم صهیونیستی متحد شده است

جهان اسلام برای مبارزه با رژیم صهیونیستی متحد شده است
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز جهان اسلام برعلیه رژیم صهیونیستی با یکدیگرمتحد شده اند و آمادگی خود را برای مبارزه با این رژیم جعلی اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید مرتضی شجاعی زاده در پایگاه شهدای مسجد آیت الله رضوی کاشان با تسلیت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: آن بانوی بزرگوار حق بزرگی به مسلمانان به ویژه ملت ایران دارد.

وی افزود: یکی ازافتخارات ملت ایران بعد از وجود مقدس امام رضا (ع) میزبانی از این بانوی بزرگوار در قم است، چرا که بعد از وجود مقدس حضرت زهرا (س) کمتر بانویی مانند این بزرگوار با چنین مقام و جایگاهی داریم.

امام جمعه موقت کاشان گفت: سه امام معصوم در مورد زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) می‌فرمایند، هرکس آن بزرگوار را در قم زیارت کند بهشت به او واجب می‌شود.

وی ادامه داد: در میان امامزادگان تعداد معدودی امامزاده‌ای داریم که از طرف امام زیارت نامه مأثورداشته باشد که یکی از آن‌ها حضرت فاطمه معصومه (س) است.

حجت الاسلام اسلامی تباردر ادامه به پیروزی جبهه مقاومت و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه بشریت عزاداراست و بشریت برای وجود برخی بشریت نما‌ها که از حیوان نیز بدتر هستند احساس ننگ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز رژیم کودک کش اسرائیل بیش از ۲ هزار کودک فلسطینی را قتل عام کرده است، گفت: رژیم جعلی کودک کش اسرائیل شمر زمان است که طی فقط چند روز بیش از ۲ هزار کودک را قتل عام کرده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن صهبونیستی در تنها یک شب و در یک بیمارستان صد‌ها نفر را قتل عام کرد که در طول تاریخ چنین جنایتی بی سابقه است.

وی با اشاره به اینکه حادثه غم انگیز غزه دو روی یک سکه است، اظهار داشت: یکی روی آن عاطفی است که همه را عزادار کرده است و روی دیگرآن توانمندی و قدرت مردم غزه، جوانان فلسطین، مدیران و طراحان این حمله است به طوریکه رهبری می‌فرماید من دست طراحان هوشمند این برنامه را می‌بوسم.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: مردم غزه سال‌ها است در محاصره دشمن مقاومت می‌کنند و با استقامت بالایی که دارند نقشه دشمن را برای کوچاندن مردم غزه را نقش بر آب کردند.

وی افزود: دشمن هنوز به قدرت و استقامت مردم فلسطین پی نبرده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی دارای ضعف‌های بیمشاری که حتی نتوانست متوجه طراحی جبهه مقاومت را برای حمله به اسرائیل شود و ضربه سنگینی را از حماس دریافت کردند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: با حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی برای جهانیان برملا شد وهیمنه پوشالی آن‌ها را حماس درهم شکست.

به گفته وی رژیم صهیونیستی اگر توانایی رزمی دارد و خودش را ارتش چهارم دنیا می‌داند در میدان نبرد با جبهه مقاومت نبرد می‌کرد نه اینکه شهر غزه و بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز چهره خشن و گرگ صفت رژیم صهیونیستی اسرائیل برای دنیا نمایان شده است و همه دنیا از آن‌ها متنفرهستند به طوریکه تعداد زیادی از یهودی‌ها در آمریکا و اسرائیل بر عیله صهیونیست‌ها قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی چنان شکستی از جبهه مقاومت خورده است که قابل ترمیم نیست ادامه داد: رژیم صهیونیستی اسرائیل به اندازه‌ای در موضع ضعف و نا امیدی است که اعتراف کرد حزب الله نظامیان اسرائیل را مانند اردک شکار می‌کند.

به گفته وی امروز جهان اسلام برعلیه رژیم صهیونیستی اسرائیل با یکدیگرمتحد شده اند و آمادگی خود را برای مبارزه با این رژیم جعلی اعلام کرده اند.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به برخی انتقاد‌ها از ایران برای عدم دخالت و مبارزه مستقیم با اسرائیل اشاره کرد و گفت: برخی قصد دارند با کشانیدن ایران به جنگ رودر رو و مستقیم با اسرائیل به جنگ منطقه‌ای دامن بزنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز نقش حاج قاسم را در توانمندی جبهه مقاومت نباید نا دیده گرفت چرا که جبهه مقاومت هرچه دارد از شهید حاج قاسم سلیمان دارد.

امام جمعه موقت کاشان پیروزی‌های جبهه مقاومت را از مقدمات ظهوردانست و افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آزادی فلسطین یک موضوع رمزآلود مقدمه ظهوراست.

لازم به ذکر است در پایان این دیداراز سوی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان و سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان لوح تقدیر پایگاه بسیج مسجد آیت الله رضوی به ابوی شهید مرتضی شجاعی زاده اهدا شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات