۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۴۴۸۰۱

بازدید تولیت مسجد مقدس جمکران از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

بازدید تولیت مسجد مقدس جمکران از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور در نمایشگاه مفهومی مسجد جامعه پرداز از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران پیش از ظهر امروز با حضور در نمایشگاه مفهومی مسجد جامعه پرداز از این مجموعه بازدید کرد.

وی در حاشیه این برنامه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه، مرور محتوای ارائه شده را برای ائمه جماعات، مهم دانست و گفت: چه خوب است که مجموعه مطالب ارائه شده به شکل کتاب درآید و در اختیار ائمه جماعات، طلاب و علاقه‌مندان این حوزه قرار گیرد؛ چراکه این مطالب به مثابه قانون اساسی می‌ماند که باید به صورت مستمر به آن مراجعه کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران داشتن پیوست اجرایی چنین ایده‌ها و طرح‌هایی را ضروری خواند و اظهار داشت: در برخی از ساحت‌های اجرایی کشور، چیزی که در میدان اتفاق می‌افتد با ساحت نظر و تئوری ارائه شده، فاصله دارد؛ محتوای ارائه شده در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بسیار مفید و ارزشمند است اما باید تلاش کرد که هرچه بیشتر این الگو در مساجد کشور جامه عمل بپوشد.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد بازدید گروه‌های مختلف ائمه جماعات سراسر کشور را فرصتی مغتنم شمرد و پیشنهاد داد که سایر طلاب و فضلای ایرانی و غیر ایرانی حوزه علمیه نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظرات