۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۴۴۸۰۳
همزمان با نشست هم‌اندیشی کنگره ملّی شهدای کاشان؛

پوستر روز «حماسه و ایثار کاشان» رونمایی شد

پوستر روز «حماسه و ایثار کاشان» رونمایی شد
اصفهان – همزمان با نشست هم‌اندیشی کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان از پوستر روز حماسه و ایثار کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بعد از ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر روز حماسه و ایثار کاشان با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی هستیم، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه روز حماسه و ایثار مردم کاشان از افتخارات کاشان است یادآور شد: ۱۲ آبان ماه سال ۷۳، ۹۶ شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی جنوب کشور بالاخص منطقه طلاییه که درعملیات خیبر به درجه رفیع شهادت رسیده بودند بر روی دستان مردمان دیار مؤمنان تشییع و به خاک سپرده شدند تا برگ زرینی در تاریخ این دیار برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط شود.

دبیر کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی شهدا ادامه داد: این پوستر که به تصویر نمادین تشیع پیکر مطهر شهدای کاشان در سال ۱۳۷۳ مزین شده به سفارش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و توسط گروه گرافیک آمین آماده شده است.

فرجی با بیان اینکه این تصویر با هدف برجسته کردن این روز بزرگ به صورت مشترک توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر اکران خواهد شد، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی همزمان با سالروز این مناسبت با هدف زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تقویت روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، با نزدیک شدن به ۱۲ آبان ماه، سالروز حماسه ایثار و شهادت کاشان، پوستر یادبود این روز همزمان با نشست هم‌اندیشی کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات