۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۴۵۰۵۲
امام جمعه بروجرد:

جنگ رزمندگان فلسطین با رژیم صهیونیستی به منزله مقابله حق با باطل است

جنگ رزمندگان فلسطین با رژیم صهیونیستی به منزله مقابله حق با باطل است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جنگ رزمندگان فلسطین با رژیم صهیونیستی مقابله حق با باطل و مظلوم با ظالم است، گفت: فلسطین پیروز میدان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، بیان داشت: ۱۳ آبان 2 حادثه تلخ و یک حادثه شیرین رخ داده است، تبعید حضرت امام خمینی (ره) در۱۳ آبان سال ۴۳ و شهادت ۵۶ دانش آموز در سال ۵۷ خاطره تلخ برای مردم ایران است.

امام جمعه بروجرد افزود: حادثه دیگر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام با تصرف لانه جاسوسی ابهت آمریکا در دنیا در هم شکست و تحقیر شد و روزی برای همه مسلمانان و مردم جهان به یاد ماندنی و نشانه قدرت ایران و ضعف استکبار جهانی است و به دنبال آن دولت غیر انقلابی مهندس بازرگان استعفا داد.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: جنگ رزمندگان فلسطین با رژیم صهیونیستی مقابله حق با باطل و مظلوم با ظالم است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رژیم اسرائیل مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مدارس را بمباران می کند و زن و بچه مردم را به خاک و خون می کشد و این نشانه ضعف این رژیم کودک کش است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه دیگر ضعف این رژیم حمایت همه جانبه رژیم متجاوز و مستکبر آمریکا است که اگر حمایت نمی کرد رژیم اسرائیل از هم پاشیده شده بود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: حضور سران کفر و ظلم در فلسطین اشغالی نیز نشانه ضعف این رژیم است زیرا می خواهند به او روحیه بدهند.

وی به مقاومت مردم فلسطین اشاره و عنوان کرد: فسطین در آینده پیروز این میدان و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: امروز مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از مردم مظلوم فسطین و مقبله با رژیم صهیونیستی و استکبار باری دیگر به نمایش می گذارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات