۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۴۶۳۵۸

دیدار قهرمانان بازهای آسیایی و جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب

دیدار قهرمانان بازهای آسیایی و جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار ورزشکاران و مدال‌آوران ایران:

اگر بخواهم به شما ورزشکارها درباره این حوادث اخیر ( حوادث غزه) یک جمع‌بندی ارائه بدهم، آن جمله این است: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد.

بنده موظف میدانم خودم را که تشکر کنم. اولاً از همه‌ی ورزشکاران و تلاشگران عرصه‌ی ورزش، همه، همه‌ی آن کسانی که در صحنه‌های ورزشی تلاش میکنند، زحمت میکشند، سختیها را تحمل میکنند.
 
تشکر صمیمانه میکنیم از مدال‌آوران. تشکر میکنم از بانوان ورزشکار، از آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزشهای آسیایی را حمل کرد و در مقابل یک دنیا هویت و شخصیت زن ایرانی را نشان داد. تشکر میکنم از آن بانوی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال حاضر نشد با مرد نامحرم دست بدهد، او دستش را دراز کرد، این بانو دست نداد.
 
تشکر میکنم از‌ آن بانویی که کودک نوزاد خودش در آغوش رفت روی سکو و مدالش را گرفت این یک حرکت نمادین است، این در دنیا به معنای احترام گذاشتن زن به نقش خانواده و نقش مادری است.
 
تشکر میکنم از ورزشکارانی که حاشیه‌های ارزشی را به ورزش خودشان افزودند و اضافه کردند سجده کردند روی زمین بعد از پیروزی، دستشان را به دعا بلند کردند در وسط میدان ورزشی، پرچم را بوسیدند، روزی پرچم سجده کردند اینها خیلی کارهای مهمی است.
 
اینها کارهایی است که تشخّص ورزشکار ایرانی اسلامی را بلکه هویت ملت ایران را در مقابل چشم صدها میلیون تماشاگر نشان میدهد و ثبت میکند. 
 
تعداد بازدید : 12
 
 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات