۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۷۴۶۷۷۵

روایت اسیر صهیونیست از حضور یحیی السنوار در تونل‌های غزه

روایت اسیر صهیونیست از حضور یحیی السنوار در تونل‌های غزه
روزنامه هاآرتص گفتگوی رهبر حماس در غزه با اسرای صهیونیست به زبان عبری در تونل‌های این منطقه را جالب‌ترین داستان جنگ اخیر توصیف کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گفت‌وگوی رهبر حماس در غزه با اسرای صهیونیست به زبان عبری در تونل‌های این منطقه را جالب‌ترین داستان جنگ اخیر توصیف کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد که «یحیی السنوار» در تونل‌های غزه با اسرای اسرائیلی دیدار و با آن‌ها به زبان عبری صحبت کرده است.

«عمیت سیگال» از مشهورترین مجریان تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد: ظهور مجدد السنوار (که مدت‌ها خبری از او در رسانه‌ها نبود) و بر سر زبان افتادن دوباره نام او، جالب‌ترین وجه داستان جنگ غزه تا اینجاست.

مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که در این جنگ داستان‌های غیرقابل باور زیادی شنیده شده، اما این یکی (دیدار السنوار با اسرای اسرائیلی) قطعا جالب‌ترین آن‌هاست که با شنیدن آن، دهانش خشک شده است.

این خبرنگار معروف گفت: یکی از اسرائیلی‌های آزاد شده از غزه ماجرایی برای خانواده‌اش تعریف کرده که در اولین روز‌های اسارت او، یعنی اوایل جنگ اتفاق افتاده است.

این اسیر که همراه با دیگر اسرا در تونلی نگهداری می‌شدند، گفته ناگهان متوجه باز شدن درب اتاق شدیم و شخصی مقابل درب بود که به خوبی به زبان عبری صحبت می‌کرد و اسمش «یحیی السنوار» بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از این اسیر صهیونیست نوشت: فردی که شخصا دستور (عملیات طوفان الاقصی) را صادر کرده بود، حالا آمده بود تا حال اسرای اسرائیلی را جویا شود و در داخل تونل به آن‌ها نگاه کرده و به زبان عبری گفت «نگران نباشید. جای شما امن است.»

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات