۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۶۸۲۴
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

مهم ترین عامل گرایش امت ها به دین اسلام سیره علمی و عملی علمای اسلام است

مهم ترین عامل گرایش امت ها به دین اسلام سیره علمی و عملی علمای اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ایرانی تاکید کرد که مهم ترین عامل گرایش امت ها به دین اسلام سیره علمی و عملی علمای اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله سیدمحمد نجفی اصفهانی (ره) امروز در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در این مراسم  ضمن تسلیت ایام فاطمیه در سخنانی اظهار داشت: ریشه انحراف در اسلام، غصب خلافت امیرالمومنین(ع) و شهادت حضرت زهرا(س) به دسیسه یهود بر می گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: همان جریانی که باعث شهادت حضرت زهرا (س) شد، امروز هم عامل قتل و عام زنان و اطفال بی گناه در غزه است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه قوم یهود با کینه از اسلام، مانع ترویج دستورات الهی است، گفت: اقدامات این گروه پلید مانع به ثمر نشستن زحمات انبیای الهی شد و مردم دنیا را از چشمه جوشان معارف اهل بیت(ع) محروم کردند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نمونه بارز تربیت مکتب اهل بیت(ع) را در دوران معاصر؛ امام خمینی(ره) در ایران و شیخ زکزاکی در آفریقا هستند که میلیون ها نفر را به مکتب اهل بیت(ع) هدایت کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه آیت الله نجفی اصفهانی(ره) را از مصادیق علمای ربانی دانست و خاطرنشان کرد: این عالم والامقام با اعتقاد راسخ و عملکرد الهی خود مردم را به سمت ارزشهای الهی دعوت کرد، به طوری که با گذشت سالها از رحلتش، آثار تربیتی، گفتار و رفتارش در شهرستان هرسین باقی است.

حجت الاسلام ایرانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مهم ترین عامل گرایش امتها به دین اسلام سیره علمی و عملی علمای اسلام است که با نابودی کامل اسرائیل غاصب، گرایش به اسلام به صورت جهانی فراگیر می شود./1400/

ارسال نظرات