۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۴۶۸۸۵
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان: 

۳۷ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان راه اندازی شده است

۳۷ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان راه اندازی شده است
چگنی نژاد با اشاره به راه اندازی ۳۷ کانون‌های تخصصی خواهران گفت: این کانون‌ها با هدف توجه به مباحث مربوط به بانوان و خانواده محوری راه اندازی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد، صبح امروز در نخستین نشست آموزشی کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان لرستان، با بیان اینکه تاسیس این کانون ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی صورت گرفته اند، گفت: 37 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان راه اندازی شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: کانون های فرهنگی هنری خواهران در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان و توجه بیشتر به مباحث خانواده محوری راه اندازی شده اند.

چگنی نژاد عنوان کرد: دوره آموزشی کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان با هدف تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری برگزار شده است.

وی الگوسازی و انتقال تجربه ها و تقویت شبکه های بانوان مسجدی و ارتقای سطح توانمندی را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد آموزشی عنوان کرد.

چگنی نژاد ادامه داد: این طرح در قالب هشت ساعت آموزش به صورت حضوری و غیرحضوری با حضور 37خواهر مدیر کانون های ویژه خواهران که در ماه های اخیر مدارک آنها برای راه اندازی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، درحال برگزاری است.

چگنی نژاد با اشاره به اینکه این دوره آموزشی یک روزه با حضور 36 نفر از مدیران کانون های خواهر استان لرستان در حال برگزاری است، عنوا کرد: مرحله دوم این دوره آموزشی بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: مرحله سوم این دوره آموزشی به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار می شود.

وی آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها، راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده را از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی عنوان کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات