۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۴۷۰۲۹

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایری ایران معرفی شد

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایری ایران معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان امور عشایری ایران با حضور مدیر این سازمان، مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، مراسم تکریم حجت الاسلام رحیمی و معارفه حجت الاسلام بحرینی به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایری ایران برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمدی ضمن بیان ظرفیت های حوزه عشایری گفت قدمت عشایر در ایران به قدمت تاریخ ایران است و ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگی و تولیدی محصولات کشاورزی داراست و امید است با تلاش دوستان حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خلاهای حوزه فرهنگی در این قشر خدوم به بهترین وجه ترمیم شود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام رحمانی مهر مدیر کل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام رحیمی گفت: ایشان در دوران مدیریت خود درک دقیقتری از حوزه ذی نفعان این سازمان داشت که امکان خدمات رسانی بهتری در حوزه فرهنگی  و همکاری میان دستگاه های مسئول به خوبی صورت پذیرفت و با توجه به توانمندی سرپرست جدید این حوزه در امور عشایری ایران تحول بیشتری را شاهد خواهیم بود.

لازم به ذکر است، سازمان امور عشایری ایران متولی جمعیت عشایر کشور  است که در حدود 1/5 درصد از کل جمعیت ایران را تشکیل می دهد.

ارسال نظرات