۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۴۷۳۳۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهاد تبیین، امر به معروف و تبعیت از ولایت فقیه، انتظار شهدا از ماست

جهاد تبیین، امر به معروف و تبعیت از ولایت فقیه، انتظار شهدا از ماست
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز انجام جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر، رعایت شئونات اسلامی و دینی و اهتمام به تبعیت از ولایت فقیه خواسته شهدا از ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرستان کاشان گفت: مهم‌ترین درخواست شهدا همان مطالبی است که امیرمومنان (ع) در نامه ۵۳ به مالک اشتر نوشت.

وی با اشاره به اینکه در این نامه امیرمومنان (ع) می‌فرماید، مالک من تو را امر می‌کنم که خداوند را با قلب، زبان و دست دین خدا را یاری کنی، افزود: امروز نیز انجام جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر، رعایت شئونات اسلامی و دینی و اهتمام به تبعیت از ولایت فقیه خواسته شهدا از ما است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر در گذشته چالش ما با جبهه کفر و استکبار جهانی را تبدیل سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین بود اما امروز جبهه مقاومت و انصارالله یمن به برکت خون شهدا اجازه عبور کشتی اسرائیلی از منطقه را نمی‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی یادآور شد: امروز مردم دارالمومنین و شهید پرور کاشان آمده اند تا ضمن تجدید میثاق به شهدا اعلام کنند تا آخرین نفس از آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان بیش از هزار و ۸۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم اسلام و نظام کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات