۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۷۳۷۱
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

اصلی‌ترین مسئولیت جوان انقلابی در بیانیه گام دوم صیانت از ارزش‌های انقلاب است

اصلی‌ترین مسئولیت جوان انقلابی در بیانیه گام دوم صیانت از ارزش‌های انقلاب است
کرمانشاه ـ سرهنگ یاری گفت: اصلی‌ترین مسئولیت جوان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌امانت‌داری و صیانت از ارزش‌های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ شهرام یاری امروز در جمع دانشجویان شهرستان سنقر که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: از نگاه اسلامی انسان باید به‌دنبال دانش باشد و به انسانیت خدمت کند. دانشجو باید رسالت خود را بداند و چشم و چراغ جامعه باشد و جامعه را به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: دانشجویان سفیر دانش، خرد و آگاهی از بستر آکادمیک به بسترجامعه هستند و وظیفه آگاهی‌بخشی درسطح جامعه رابه عهده دارند.

وی ادامه داد: آگاهی‌بخشی درسطح جامعه  از جمله وظایف دانشجویان است و دانشجویان سفیر دانش، خرد و آگاهی از بستر آکادمیک به بسترجامعه محسوب می شوند و یکی از مهم‌ترین وظایف این قشر شناخت حقایق و جنگ با تحریف‌ها است.

سرهنگ یاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، خطاب به تک تک دانشجویان با توجه به در نظر گرفتن جایگاه پر رنگشان در حفظ و تداوم و انتشار انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: «به شما دانشجو‌ها می‌گویم سنگربان این سنگر شمایید، مواظب باشید خاکریز‌ها فرهنگی و فکری سست نباشد، خودسازی فکری و اخلاقی و انقلابی درونی دانشجویان یک فریضه است».

فرمانده سپاه ناحیه سنقر تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جایگاه جوانان و رسالت دانشجویان به‌ عنوان عنصر اصلی و روح و موتور محرک این بیانیه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بعد آگاهی‌بخشی نقش مؤثر دارند خاطرنشان کرد: دانشجویان چه در تولید علم، چه در گسترش معنویت و اخلاق در جامعه و چه در مباحث اقتصادی و کنش‌گری مؤثر هستند.

سرهنگ یاری با اشاره به صیانت و اصلی‌ترین رسالت دانشجویان انقلابی، گفت: رسالت کنش‌گری در همه بخش‌های بیانیه گام دوم مطلوب و مطالبه رهبری از قشر جوان جامعه آمده است، اصلی‌ترین مسئولیت جوان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌امانت‌داری و صیانت از ارزش‌های انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به اینکه مطالبه‌گری دانشجو، چرخ محرک جامعه است خاطرنشان کرد: دانشجو باید بیدار باشد و مسائل را در چارچوب همان گفتمان عدالت‌خواهی از مسئولان مطالبه کند، یک مطالبه‌گر قهار و خوب باشد تا بتواند در چارچوب‌های مختلف اجتماعی مسائل را مطالبه کند، موجب بیداری جامعه شود./1400/

ارسال نظرات