۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۴۷۶۲۳
با حضور نماینده ولی فقیه در فارس صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکس

رونمایی از کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکس
با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس از کتاب معلم پاکی ها رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت الله دستغیب با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس، کتاب معلم پاکی ها رو نمایی و تقریظ شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این آیین گفت: رونمایی از این کتاب قدم ابتدایی برای بزرگداشت از شهید دستغیب است و هر بخش از این کتاب دارای نکات ارزشمند اخلاقی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی می باشد که می تواند برای عموم مخاطبان مورد استفاده باشد.

رونمایی و تقریظ کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکسرونمایی و تقریظ کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکسرونمایی و تقریظ کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکسرونمایی و تقریظ کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکسرونمایی و تقریظ کتاب معلم پاکی ها در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید دستغیب + عکس

ارسال نظرات