۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۴۷۹۱۵
به همت مرکز آموزش های کاربردی حوزه فارس صورت گرفت؛

برگزاری دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان کازرون + عکس

برگزاری دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان کازرون + عکس
دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی با موضوع فرق و ادیان با حضور ۱۲۰ طلبه برادر و خواهر در شهرستان کازرون برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی با موضوع فرق و ادیان به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با همکاری بنیاد بین المللی امامت و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با حضور ۱۲۰ طلبه برادر و خواهر با تدریس حجت الاسلام روزبهانی از اساتید حوزه علمیه قم در شهرستان کازرون برگزار گردید.
 
نماینده مرکز آمورش های کاربردی حوزه علمیه فارس در این نشست گفت: در این دوره طلاب گرانقدر با مبانی مورد نیاز حوزه های مهم تبلیغی و بصیرتی آشنا شدند و این نوع دوره های دانش افزایی از طرف مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس برای چهارمین بار است که در شهرستان کازرون برگزار می گردد.
 
وی افزود: سابقا در قالب خانواده موفق با هدف آشنایی طلاب با مباحث ناب رفتارهای مورد نیاز امور مشاوره ای و برخورد های سالم در خانواده ویژه رسالت تبلیغی و دوره مقدماتی و تکمیلی جهاد تبیین در انجام رسالت خود در عرصه تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است و این مهم در کازرون و سایر شهرستان ها به صورت جدی تا رسیدن به نتیجه که رشد طلاب است ادامه دارد.
 
حجت الاسلام اسدی اظهار داشت: رسالت عظیمی که مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس علاوه بر رشد طلاب و مبلغان استان و رساندن آنها به عرصه تدریس و تبلیغ و آموزش جریان ساز دنبال می کند، استفاده از ظرفیت های سایر نهاد ها و موسسات حوزوی برای رشد و تعالی هر چه بیشتر و بهتر عرصه آموزش های کاربردی در استان پهناور فارس می باشد.
 
برگزاری دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان کازرون + عکسبرگزاری دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان کازرون + عکسبرگزاری دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان کازرون + عکس
ارسال نظرات