۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۴۸۴۴۵

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت ترور سردار شهید موسوی

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت ترور سردار شهید موسوی
در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای این ترور را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، با صدور بیانیه ای این ترور را محکوم کرد.

در این بیانیه اشاره شده که خون شهید سردار«سید رضی موسوی» و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، سبب حذف کامل رژیم صهیونیستی از منطقه خواهد شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:  سردار شهید «سید رضی موسوی» از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی همواره مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار داشت و حمله بزدلانه رژیم نازی و کودک کش صهیونیستی بار دیگر عجز و استیصال آن رژیم غاصب در پی شکست‌هایش در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه را آشکار ساخت. 

بی شک طوفان الاقصی با فوران قطراتی از ثمره خون شهید سردار«حاج قاسم سلیمانی» آغاز شد و خون همرزم ایشان شهید سردار«سید رضی موسوی» و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، حذف کامل این رژیم از منطقه را رقم خواهد زد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، شهادت این عزیز آسمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای(مدظله) و همه همرزمان و امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید.

ارسال نظرات