۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۴۶۳
مدیر حوزه علمیه فارس:

ترور سردار موسوی نشانگر استیصال و درماندگی رژیم غاصب اسرائیل بود

ترور سردار موسوی نشانگر استیصال و درماندگی رژیم غاصب اسرائیل بود
حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سید رضی موسوی در سوریه پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس، در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سید رضی موسوی در سوریه پیامی صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
 
در آستانه سالروز شهادت سردار دلها فرمانده جبهه مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی به دست شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، فرمانده دیگر جبهه مقاومت اسلامی سید رضی موسوی از قدیمی ترین مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه و یار دیرین سردار سلیمانی پس از سالها مجاهدت در راه اسلام طی بمباران خصمانه رژیم جعلی صهیونیستی در خاک سوریه به شهادت رسید.
 
رژیم زبون و کودک کش صهیونیستی پس از تجاوزات بی شرمانه و کشتار زنان و کودکان غزه با قبول شکست در برابر قهرمانان مجاهد فلسطینی در نبرد طوفان الاقصی با تجاوز از خطوط قرمز و نقض قوانین بین‌المللی دست به اقدامات تروریستی زد اما این جنایات خصمانه جایگاه فروپاشیده این رژیم در فضای رسانه‌ای داخلی و بین‌المللی را احیا نخواهد کرد. 
 
ترور این سردار مجاهد نشان از استیصال و درماندگی رژیم غاصب اسرائیل بود و بدون تردید جنایتکاران صهیونیستی پاسخ مناسبی از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد و باید بدانند گسترش زمینه درگیری در دیگر کشورهای منطقه از سوی این رژیم، علاوه بر اسرائیل غاصب، منافع آمریکای جنایتکار را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. 
 
بدینوسیله ضمن بزرگداشت یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت اسلامی به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سید رضی موسوی را محضر امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران  اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
 
عبدالرضا محمودی
مدیر حوزه علمیه فارس
ارسال نظرات