۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۴۸۷۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین به میزبانی لرستان

برگزاری نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین به میزبانی لرستان
حجت الاسلام قدرتی گفت: نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین به میزبانی لرستان با هدف برنامه ریزی در رابطه با عملیات فرهنگی باقی‌مانده سال در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین در لرستان گفت: این نشست با حضور استان‌های لرستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین در راستای هم فکری و هم‌افزایی در عملیات فرهنگی برای بوم زیست منطقه غرب کشور برگزار شده است، افزود: این نشست، اولین دوره در بین سازمان‌های تبلیغات اسلامی بوده که در غرب کشور و استان لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع برگزاری این نشست یک روزه عملیات فرهنگی باقی‌مانده سال ۱۴۰۲ و عملیات «چله انقلاب» که از سالگرد شهادت «حاج‌قاسم» شروع و تا پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ادامه دارد، می باشد.

حجت الاسلام قدرتی اظهارکرد: برنامه‌ریزی‌ها و هم‌افزایی صورت می‌گیرد تا منجر به راهبرد، راهکار و اقدام شود.

وی یادآور شد: در نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های زاگرس نشین به میزبانی لرستان مراسم سالگرد شهادت «حاج‌قاسم»، دهه بصیرت، سالگرد علامه مصباح، برگزاری اعتکاف، جشن‌های میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع)، جشنواره بزرگ انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: برنامه های نام برده با محوریت هایی همچون نشست، کارگاه، جلسات بصیرتی، تابلو تصویر، پویش‌ها، عملیات ویژه رسانه‌ای و… برگزار می شوند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات