۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۴۸۷۹۶

دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تکریم ارباب رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز، بازتاب افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه تقاطع غیر هم سطح، آسفالت ریزی، سنگ فرش، حذف نمک پاشی و مسیرگشایی را در افکار عمومی مثبت دانست و افزود: مردم ما همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از اقدامات و کار‌های خوب مسئولان نیز قدردانی می‌کنند و این رفتار نشان می‌دهد نگاه مردم به امور شهری از روی انصاف و عدالت است.

وی در ادامه سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، مناسب نبودن محیط شهری برای توانخواهان و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را از ضعف‌ها و کمبود‌های شهر تبریز اعلام کرد و گفت: برای رفع این نواقص و ضعف‌ها باید برنامه ریزی شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و فعالیت‌های مسئولان به مردم باید در اولویت باشد، از شهردار و مدیران شهرداری خواست اقدامات مهم و امیدآفرین خود را به اطلاع مردم برسانند زیرا مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در موضوع ترافیک ضعف در حمل و نقل عمومی، کمبود پارکینگ، جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر مشکلاتی هستتد که در شهر وجود دارد، البته علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان دیگر نیز برای حل این مشکلات وارد عمل شوند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه میزان موفقیت شهرداری تبریز باید با شاخص‌های پیشرفت شهری در اسناد بالادستی مانند سند چشم انداز ۲۰ ساله، سند‌های ملی و منطقه‌ای بررسی و سنجیده شود، ادامه داد: سنجش نیاز‌ها و ارزیابی عملکرد مدیران می‌تواند باعث پیشرفت کار‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به نزدیکی ایام ارائه لایحه بودجه توسط شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: در بودجه بیشتر هزینه ها قطعی اما درآمدها قطعی نیستند شهرداری در تنظیم بودجه سال بعد واقع بینانه و عادلانه عمل کند تا کسری تراز نداشته باشد و توسعه شهر به‌صورت متوازن انجام بگیرد. 

ارسال نظرات