۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۴۹۱۸۳
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای؛

مسؤولان امنیتی و قضایی برخورد قاطعانه با عوامل و طراحان حادثه کرمان داشته باشند

مسؤولان امنیتی و قضایی برخورد قاطعانه با عوامل و طراحان حادثه کرمان داشته باشند
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: مسؤولان امنیتی و قضایی ایران با شناسایی و برخورد قاطعانه با عوامل و طراحان این گونه جنایات برخورد حقوقی وقضایی قاطع، جدی و بازدارنده را به انجام رسانند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای حادثه ضدانسانی بمب گذاری و عملیات تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ضدانسانی بمب گذاری و عملیات تروریستی که منجربه شهادت ومجروحیت ده‌ها تن ازمسلمانان در شهر کرمان شدموجب تاسف و تاثر عمیق همگان گردید.

این حادثه که قطعاًازطرف بزرگترین مفسدان و ظالمان عالم طراحی و پشتیبانی می‌شودنشانه‌ای از استیصال و سردرگمی دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی درمواجهه باخیزش آزادیخواهی امت اسلامی است.

شکست‌های پیاپی استکبار، مخصوصاً در سال‌های اخیر از حوزه مقاومت و فرمانده سرافراز ومحبوب آن یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده تا هرازگاهی با ایجاد عملیات تروریستی در اقصی نقاط جهان اسلام خشم و عصبیت خود را با کشتار مردم بی‌گناه به نمایش گذارند.

 مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم مومن ایران وخصوصا اهالی مؤمن و انقلابی کرمان و خانواده های مکرم آن شهیدان والامقام، با محکوم نمودن این گونه حملات و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم در فلسطین، ایران، عراق و سایربلاد اسلامی از مجامع رسمی بین المللی و نیز مسؤولان امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد با شناسایی و برخورد قاطعانه با عوامل و طراحان این گونه جنایات برخورد حقوقی وقضایی قاطع، جدی و بازدارنده را به انجام رسانند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

میثم صدیقیان
ارسال نظرات