۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۴۹۴۱۰

برگزاری مراسم تقدیر از شخصیت علمی و تبلیغی استاد قرائتی

برگزاری مراسم تقدیر از شخصیت علمی و تبلیغی استاد قرائتی
مراسم تقدیر از شخصیت علمی و تبلیغی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی استاد قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نماز باحضور آیت الله فاضل لنکرانی و اساتید و طلاب حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، درس اخلاق و مراسم تقدیر از شخصیت علمی و تبلیغی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی استاد تفسیر و قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نماز باحضور آیت الله فاضل لنکرانی و اساتید و طلاب حوزه برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار شد، حجت والمسلمین محسن قرائتی به سخنرانی پرداخت.

استاد قرائتی در این مراسم با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه و لزوم اقدام به موقع در این زمینه اظهار داشت: جاهای بسیاری از قرآن کریم همچون ذکات وجود دارد که به آن فراز عمل نشده است و باید با تبلیغ و تبیین در این زمینه ها، فعالیت های تبیینی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: باید قرآن کریم و تفسیر در حوزه های علمیه و در میان طلاب علوم دینی جدی گرفته شود و باید با اهتمام به تبیین و یادگیری آموزه های قرآنی به فرامین قرآنی عمل شده و قرآن کریم از مهجوریت خارج شود.
 
استاد قرائتی با اشاره به لزوم بهره برداری از فرصت تعطیلات برای یادگیری و علم آموزی اظهار داشت: در بسیاری از مواقع لزومی برای تعطیلی وجو ندارد اما متاسفانه برخی از روزها همچون پنجشنبه در حوزهه ای علمیه تعطیل می شود درحالی که دلیلی برای تعطیلی وجو ندارد و طلاب می توانند از این تعطیلات در تحصیل علوم دینی و علم اموزی بهره های بیشتری را داشته باشند.
ارسال نظرات