۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۰۴۴۹

برگزاری مراسم اعتکاف برای نخستین بار در مسجد تاریخی ميرزا جعفر

برگزاری مراسم اعتکاف برای نخستین بار در مسجد تاریخی ميرزا جعفر
مراسم اعتکاف طلبه دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای نخستین بار در مسجد مدرسه تاریخی ميرزا جعفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، بیش از ۵۰ نفر از طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی در مراسم اعتکاف این نهاد علمی فرهنگی که برای نخستین بار در دانشگاه و مسجد مدرسه تاریخی ميرزا جعفر برگزار شده، شرکت کردند و از فیوضات معنوی این عمل عبادی بهره مند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی ضمن آرزوی قبولی اعمال و توفیق بندگی و عمل به وظیفه برای طلاب و دانشجویان معتکف، همراه با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از این مراسم معنوی بازدید کردند.

بیان احکام اعتکاف و پرسش و پاسخ در این زمینه از سوی استاد عنایتی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با موضوع تداوم و تکثیر خوبی ها و تفسیر آیات ابتدایی سوره ابراهیم از سوی استاد ناصریان از برنامه های اعتکاف در مسجد میرزا جعفر بود که به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه رضوی برگزار شد.

در بخشی دیگر از برنامه ها افزون بر قرائت قرآن و مداحی و مناجات، سخنرانی عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان آیت الله محمد مروارید در جمع معتکفین طلبه و دانشجو با موضوع رسیدگی به حال مؤمنان و مسلمانان و رفع حاجات و گرفتاری های آنان در کنار حلقه معرفت استاد ناصریان نیز برگزار شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات