۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۵۰۶۷۶
فرمانده بسیج مساجد و محلات استان لرستان:

برنامه های دهه فجر با رویکرد بصیرت افزایی برگزار می شود

برنامه های دهه فجر با رویکرد بصیرت افزایی برگزار می شود
آزادی گفت: در مساجد و محلات برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اقبال آزادی، ظهر امروز در کمیته مساجد و محلات استان لرستان به اجرای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها طبق روزشمار و با رویکرد مردم محوری برگزار می شود.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان لرستان با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب افزود: تقویت فعالیت های مسجد محور در راستای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

وی از مساجد به عنوان سفارتخانه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در مساجد و محلات برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.

آزادی ادامه داد: در ایام دهه فجریادواره های شهدا با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان لرستان بیان کرد: سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه ها در این ایام بوده و برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت و همراهی سازمان ها و نهادها در همه شهرستان ها و مناطق شهری و روستایی برگزار می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات