۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۵۱۰۶۷
فرماندار کاشان:

ملت ایران در انتخابات پیش رو حماسه ساز خواهند شد

ملت ایران در انتخابات پیش رو حماسه ساز خواهند شد
اصفهان – شریف زارعی گفت: ملت هوشیار و بصیرایران اسلامی همانگونه که تاکنون در صحنه‌های مختلف حماسه ساز شده، در انتخابات اسفند ماه سال جاری نیز حماسه ساز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد شریف زارعی دوشنبه شب در مراسم یوم الله دهه فجر با تبریک ایام الله دهه فجرو تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: انتخابات پیش رو یکی از رخداد مهم در نظام اسلامی و مردم سالار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای سبب یاس دشمنان شده و توطئه آن‌ها علیه ملت ایران را خنثی می‌کند، افزود: دشمنان ملت ایران با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند.

به گفته وی ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی همانگونه که تاکنون در صحنه‌های مختلف حماسه ساز شده، در انتخابات اسفند ماه سال جاری نیز حماسه ساز خواهد شد.

شریف زارعی انتخابات را از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: انتخابات زیادی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون برگزار شده و ملت ایران نیز هموراه با حضور پرشور خود پای صندوق رای دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران را مأیوس کرده اند.

فرماندار کاشان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی تأسیس شده و سبب خودباروی بین مسلمانان و آزادگان جهان شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب افزایش روحیه خودباوری و اتکا به ظرفیت‌های داخلی در کشور شده و پیشرفت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف علم و فناوری رقم زده است.

شریف زارعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور ایجاد کرد، ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها شهر‌های بزرگ و برخوردار کشور دارای امکانات بودند، اما امروز در اقصی نقاط کشور و در دور افتاده‌ترین نقاط کشور همه امکانات فراهم شده است.

به گفته وی امروز جوانان ایران اسلامی به اعتماد به نفس رسیده و در بسیاری از محصولات که مبنای دانش دارند به عنوان صادر کننده به کشور‌های بزرگ در دنیا مطرح شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات