۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۳۶۷

خروش مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خروش مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
اصفهان- همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل در کاشان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگراری رسا در کاشان، مردم دارالمومنین کاشان امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با فریاد‌های الله اکبر و شعار‌های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تروریست از مسجد خیابان باباافضل به سمت میدان جهاد کاشان راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان کاشان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان‌های حضرت امام راحل و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و رهبری تجدید میثاق کردند.

امروز از همه اقشار از پیر و جوان و کودک و دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، نماینده، ولی فقیهه و امام جمعه کاشان و مسؤولان شهرستان در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند تا به جهانیان نشان دهند همچنان تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستاده اند.

علاوه بر حضور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی شهرستان کاشان در مسیر راهپیمایی هر با برپایی ایستگاه‌های نقاشی، فرهنگی، شعارنویسی و پخش سرود حماسی حضوری پررنگ داشتند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات