۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۵۵۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جانبازان اسوه صبر و مقاومت هستند

جانبازان اسوه صبر و مقاومت هستند
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جانبازان اسوه صبر و مقاومت هستند، گفت: جانبازان به تاسی از حضرت ابوالفضل(ع) به ندای امام لبیک گفتند و در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در مراسم ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانبازدر بروجرد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: جانبازان به تاسی از حضرت عباس(ع) تسلیم حرف امام شدند و به ندای حضرت امام لبیک گفتند و به نصیحت ایشان گوش دادند و نتیجه آن جمهوری اسلامی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز، افزود: جانبازان سرافراز در این شرایط کنونی به خدای متعال توکل داشته و از صبر حضرت زینب(س) الگو گرفتند.

وی ادامه داد: امروز دنیا ایران را به نام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) می شناسد و این مدال افتخار ماست و بر خود می بالیم.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه اظهارکرد: صبر و ایثار همسران و فرزندان جانبازان ستودنی است و همسران جانبازان به تاسی از حضرت زینب(س) نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان بیان کرد: تا حد توان و طبق قانون در راستای رفع مسائل و مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در تلاش هستیم و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات