۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۴۵۶
حجت الاسلام حسن زاده:

نیاز به حرکتی انقلابی در سطح جامعه است

نیاز به حرکتی انقلابی در سطح جامعه است
محقق و پژوهشگر فعال رسانه ای بیان اینکه رأی ندادنی در انتخابات وجود ندارد، ابراز کرد: رای ندادن باعث از بین رفتن جمهوری اسلامی نخواهد شد بلکه قدرت نظام را تضعیف خواهد کرد و به تداوم روند موجود کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت اسلام مهدی حسن زاده محقق و پژوهشگر فعال رسانه در نشست علمی راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات ضمن بیان اینکه مسئله اصلی در انتخابات تردید و اختلاف نیروهای انقلابی در همراهی کردن مردم است، اظهار داشت: همه مشکلات و ناکارآمدی ها در دوره های پیش از این دوره دیده می شد اما با این وجود مشارکت مردم در انتخابات زیاد بود؛ زیرا نیروهای انقلابی اختلافات را کنار گذاشتند و انگیزه مند وارد میدان شدند.

محقق و پژوهشگر فعال رسانه با اشاره به اینکه در دوره های قبل از این دوره که مردم از وضعیت ناراضی بودند، جریانی نزدیک انتخابات مردم را با صندوق های رأی آشتی داد، گفت: در دوره های گذشته سطحی نگری بعضی از نیروهای انقلابی باعث شد این تصور بوجود آید که به میدان آمدن نیروهای انقلابی به میدان باعث از بین رفتن همه مشکلات خواهد شد.

حجت الاسلام حسن زاده ضمن بیان اینکه مشکلات معیشتی از اول انقلاب تاکنون وجود داشته، عنوان کرد: نیروهای انقلابی مانند بسیج باید وارد میدان انتخابات شوند؛ نیاز به حرکت انقلابی در سطح جامعه وجود دارد و گفتمان رأی ندادن نباید به گفتمان اعتراض تبدیل شود.

وی با بیان اینکه رأی ندادنی در انتخابات وجود ندارد، ابراز کرد: رای ندادن باعث از بین رفتن جمهوری اسلامی نخواهد شد بلکه قدرت نظام را تضعیف خواهد کرد و به تداوم روند موجود کمک خواهد کرد؛ رای دادن باعث ایجاد مطالبه گری در بین کسانی که رأی دادند می شود.

ارسال نظرات