۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۴۸۶
آیت الله جوادی آملی:

با انتخاب افراد اصلح، کشور به سعادت می‌رسد + فیلم

با انتخاب افراد اصلح، کشور به سعادت می‌رسد + فیلم
حضرت آیت الله جوادی آملی پس از شرکت در انتخابات با تأکید بر اینکه همه موظفیم مسئولان اصلح را انتخاب کنیم، سعادت کشور را در گرو انتخاب صحیح دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: آنچه که به دست ما است امانت الهی بوده و همه ما مؤظف هستیم به اصل کار خوب و نیت پاک یعنی حسن فعلی و حسن فاعلی توجه کنیم زیرا اگر این دو نباشد کسی را راه نمی دهند.

وی با قرائت حدیث «من اراد اَمرا بمعصیة الله کان اَفوت لما یرجو و اَسرع لما یحذر» از امام حسین، تصریح کرد: هیچگاه با کار بد و اختلاس کسی آبرومند نمی شود و این صریح بیان امام حسین است که یعنی اگر کسی خواست از کار گناه و جیب بری به جایی برسد زودتر از دیگران رسوا می شود.

حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه داد: ممکن نیست کسی به نام خدمت و کشورداری بی راهه برود و راه کسی را ببندد تا به هدف برسد؛ براساس این کلام امام حسین هیچ هدفی وسیله را توجیه نمی کند.

استاد برجسته تفسیر قرآن در پایان خاطرنشان کرد: مقصد خوب راه مستقیم می خواهد؛ آبرومندی راه مستقیم می خواهد؛ بهشت راه مستثیم می خواهد. امیدوارم مسؤولینی که تا کنون صالح بودند از این به بعد با صلاحیت کار کنند و به مقصد برسند؛ آن ها که به بی راهه رفتند توبه کنند تا نظام ما با سلامت به دست صاحب اصلی اش برسد.

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات