۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۵۲۵۳۴

استقبال و حضور چشمگیر مردم کاشان در حماسه ۱۱ اسفند

استقبال و حضور چشمگیر مردم کاشان در حماسه ۱۱ اسفند
اصفهان - فرآیند انتخابات در دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور آغاز و از ساعات اولیه مردم کاشان در پای صندوق رای حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در کاشان، مردم دارالمومنین کاشان از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به نامزدان مورد نظر خود رای دادند و در تحقق مشارکت حداکثری سهیم شدند.

امروز پیر و جوان در این عرصه حماسه عظیم حضور پیدا کردند و نقش‌آفرین شدند، حتی سالمندانی که توان راه رفتن نداشتن و مادرانی که فرزندان نوزاد خود را در سوز و سرمای کاشان در آغوش خود داشتند آمدند تا با حضور خود در پای صندوق‌های رای در این شور سیاسی سهیم باشند.

امروز شعب اخذ رای در اقصی نقاط شهر‌ها و روستا‌های شهرستان کاشان به صورت ثابت و سیار در حال دریافت آرای مردمی هستند که به اسلام و نظام و ولایت عشق می‌ورزند و امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا و امام شهدا می‌دانند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کاشان و آران و بید گل در حالی با ۲۴۳ صنذوق در کاشان آغاز شده است که ۵۴ نماینده در این دو شهرستان برای تصاحب یک کرسی مجلس با هم رقابت دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات