۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۵۳۵

تقدیر استاندار فارس از حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی انتخابات

تقدیر استاندار فارس از حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی انتخابات
دکتر ایمانیه با حضور در حرم مطهر شاهچراغ رای خود را به صندوق انداخت و از حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: به روح مطهر حضرت امام و شهدای عزیزی که این راه را باز کردند که مردم عزیز ایران بتوانند خود در تعیین سرنوشت شان دخالت کنند و موثرترین تصمیم گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: امروز هم که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم و باز هم مردم عزیز ما در صحنه حاضر خواهند بود و با حضور پرشکوه و پر رنگ خود در راستای تعیین سرنوشت رای خواهند داد و نشان خواهند داد که هم تقوا را رعایت می‌کنند و هم دیانت دارند.

استاندار فارس ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری امید است که متخصصان امور را به عهده بگیرند و مبارز با فساد را سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیمات خود قرار دهند و همچنین امید است منافع ملی را بر منافع شخصی و خانوادگی خود ترجیح دهند.

ارسال نظرات