۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۲۹۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: 

مشاوران امور ایثارگران، بازوان توانمند بنیاد شهید هستند

مشاوران امور ایثارگران، بازوان توانمند بنیاد شهید هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از مشاورین امور ایثارگران به عنوان بازوان توانمند بنیاد شهید یاد کرد و گفت: از ظرفیت در جهت رفع مشکلات ایثارگران استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی ظهر امروز در دومین همایش حقوق شهروندی و ایثار در مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در این راستا از ظرفیت مردمی و دستگاه های اجرایی اشاره می شود.

وی با بیان اینکه مشاورین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی بازوان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، عنوان کرد: مشاورین در ادارات برای حل مشکلات ایثارگران باید اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: مشاورین امور ایثارگران باید به بحث یک درصد بودجه فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام جدی داشته باشند و همچنین طرح سپاس در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به موفقیت مشاورین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: در این راستا از استان های برتر هستیم و برنامه ها و کارکردهای مشاورین امور ایثارگران روز به روز تقویت می یابد.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مشکلات جامعه ایثارگر ساختاری است و با توجه به اینکه یک هزار و ۶۰۰ قانون مربوط به جامعه ایثارگران وجود دارد، اگر حتی ۲۰ تا ۳۰ درصد قانون اجرا شود، مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی بیان داشت: در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی طبق قانون به سهمیه ۲۵ درصدی توجه شود و مشاورین به این موضوع رسیدگی کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات