۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۵۳۶۱۴

توصیه امام جمعه کاشان به هنرمندان/با هنر خود جبهه حق را تقویت کنید

توصیه امام جمعه کاشان به هنرمندان/با هنر خود جبهه حق را تقویت کنید
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه جشنواره «ترنم بیداری» در جبهه حق به دین اسلام کمک می‌کند، گفت: در حال حاضر بین اسلام و دنیای غرب جنگ وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در اختتامیه هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره «ترنم بیداری» در جبهه حق به دین اسلام کمک می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر جنگی بین اسلام و دنیای غرب وجود دارد، اسلام به ارزش‌هایی مثل حیا، حجاب، عفت، ازدواج و تشکیل خانواده مقید است ولی در مقابل جهان غرب، زندگی بر مبنای بی‌حیایی، بی‌غیرتی و خیانت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: فعالیت‌های هنری دانش آموزان در این جشنواره در جبهه حق برای کمک به دین اسلام است.

وی با بیان اینکه در حوزه مهدویت هالیوود تبلیغات منفی دارد مثلا امام زمان(عج) را فردی خشن معرفی می‌کند در حالی که ایشان از مهربان‌ترین امامان ما هستند، گفت: در حوزه شهادت، حاج قاسم برای دفاع از اسلام و زنان و کودکان قیام کرد و مقابل ظلم داعش ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به هفت توصیه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به هنرمندان تأکید کرد که موضوعات اخلاق، علم، عزت، سبک زندگی دینی را در موضوعات هنر خود اضافه نمایند و با هنر خود جبهه حق را تقویت کنند.

لازم به ذکر است، اختتامیه هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور مسئولان، گروه‌های سرود، شرکت کنندگان در بخش نقالی و داوران در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد و برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات