۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۶۹۶

دیدار مشاور وزیر اقتصاد با رئیس دانشگاه رضوی

دیدار مشاور وزیر اقتصاد با رئیس دانشگاه رضوی
مشاور وزیر اقتصاد و دارایی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رئیس دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام دکتر سعید فراهانی، مشاور وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت اقتصاد دارایی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رئیس دانشگاه رضوی به بیان گزارشی از فعالیت های دانشگاه رضوی پرداخت. سپس دکتر قائمی نیک، معاون پژوهش دانشگاه از فعالیت ها در زمینه درآمدزایی معاونت های مختلف دانشگاه و برنامه ریزی ها در این زمینه سخن گفت.

وی در ادامه به جذب دانشجوی خارجی، استفاده از ظرفیت پژوهش دانشگاه، سمینارها و دوره های مشترک علمی و غیره اشاره کرد.

در این دیدار صمیمی اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد نیز حضور داشتند که به بیان ایده و نظرات و دیدگاه های خویش در زمینه های همکاری علمی، نشریه و موارد آموزشی پژوهشی دانشگاه رضوی با وزارت اقتصاد، مباحث اقتصاد اسلامی و در نهایت تفاهم نامه پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام دکتر فراهانی، مشاور وزیر اقتصاد به بیان گزارشی از فعالیت ها در زمینه اقتصاد اسلامی و تشکیل ستاد همکاری حوزه با وزارت اقتصاد و تشکیل کارگروه هایی نظیر مالیات، بیمه، گمرک، بانک، اقتصاد بازار و غیره پرداخت.

وی با تاکید بر امکان استفاده از ظرفیت طلاب اقتصاد خوان در مسائل مورد نیاز وزارت خانه و تسری کارگروه های تشکیل شده در استان ها به ویژه خراسان به لزوم ارتباط سه گانه حوزه، دانشگاه و دستگاه های اجرایی در استان ها اشاره کرد.

رئیس دانشکده اقتصاد مدیریت دانشگاه قم در ادامه به برگزاری برنامه هایی همچون مدرسه مدیریت اقتصاد و دوره های ویژه در این زمینه اشاره کرد و از امکان همکاری با دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زمینه های علمی سخن گفت./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات