۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۷۸۱

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سال جدید

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سال جدید
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به ملت فهیم آذربایجان شرقی عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 خورشیدی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم همیشه در صحنه استان، 8 اولویت اساسی برای توسعه و پیشرفت استان در سال جدید را تشریح و ابراز امیدواری کرد امسال با حمایت‌های مردم و تلاش‌های مسئولان، سال پرخیروبرکتی برای کشور عزیزمان باشد.

وی در این پیام تصویری، با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرارسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را به مردم قهرمان و هوشیار آذربایجان شرقی تبریک گفت.

مالک رحمتی با اشاره به اینکه سال گذشته، سالی سرشار از فراز‌ونشیب‌های متعدد و تلخی‌ها و شیرینی‌ها بود، افزود: نقطه درخشان سال 1402، حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند بود که به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش دشمن این بود که انتخابات کم‌فروغ باشد، اما مردم ما در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب، در پای صندوق‌های رای حضور یافتند و اراده خود را در اداره مملکت حاکم کردند.

وی افزود: از تمام مردم عزیز و مجریان و ناظران و همه دست‌اندرکاران که تلاش کردن این انتخابات به بهترین نحو برگزار شود نهایت تشکر را دارم و ان‌شاءالله در دور دوم انتخابات هم شاهد حضور گسترده مردم عزیز باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات