۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۱۱۶

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی در راستای تأمین کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جبرئیل برادری با اشاره به تامین مایحتاج هیئات مذهبی اظهار داشت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

برادری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌ 8 شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی افزود: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

ارسال نظرات