۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۵۲۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

یک گروه کوچک رزمنده به نام حماس، گنبد آهنین اسرائیل را فروریخت

یک گروه کوچک رزمنده به نام حماس، گنبد آهنین اسرائیل را فروریخت
سردار کوثری با تأکید بر اینکه اگر آمریکا و انگلیس به کمک اسرائیل نیامده بود کار اسرائبل یکسره شده بود، گفت: یک گروه کوچک رزمنده به نام حماس گنبد آهنین اسرائیل را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردارمحمد اسماعیل کوثری امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کاشان با محکوم کردن حمله اسرائیل غاصب به سفارت ایران در دمشق و تبرک و تسلیت شهادت سرداران احمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و دیگر یاران و همراهان این شهدا گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم فلسطین نه تنها امیدی به آینده نداشتند بلکه ناامید هم بودند، اما امام راحل اعلام کرد اسرائیل جرثومه فسادی است که باید نابود شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در دهه چهل به توطئه‌های استکبار جهانی اشاره داشت و بعد از جنگ جهانی اول و تکه پاره شدن امپراطوری عثمانی، فلسطین در اختیار انگلستان قرار گرفت و کشور جعلی اسرائیل را تاسیس کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه هدف انگلیس و آمریکا از تشکیل اسرائیل ایجاد اختلاف بین کشور‌های اسلامی است، اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد انرژی فسیلی جهان در منطقه خاورمیانه نیز از مهمترین اهداف اشغال فلسطین بود.

به گفته وی در پرچم رژیم منحوس و جعلی اسرائیل ستاره داوود و ۲ خط در بالا و پایین است که بیانگر منطقه‌ای از رود نیل تا فرات است.

سردار کوثری یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در اسفند سال ۵۷، مردم ایران پرچم فلسطین را جایگزین پرچم اسرائیل در سفارت این رژیم اشغالی کردند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله لبنان از سوی رزمندگان ایران اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: امروز حزب الله لبنان به یک قدرت عظیم برای جهان اسلام تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی تصور کردند ایران به فلسطین موشک داده درحالیکه ما به آنها آموزش دادیم که چگونه می‌توانند به خود متکی باشند، افزود: وقتی ملت فلسطین به این باور رسیدند اگر ملت ایران توانست طی هشت سال دفاع مقدس در مقابل همه دنیا بایستد، آنها هم به این باور رسیدند می‌توانند در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کنند.

به گفته وی وقتی مسلمانان با هم متحد باشند هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد از این رو حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در قالب جبهه مقاومت استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.

سردار کوثری با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ۱۵ مهر ماه سال سال گذشته توسط رزمندگان حماس جبهه کفر را به وحشت انداخت، گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی ملت فلسطین متوجه شد که بعد از ۷۵ سال می‌توانند در مقابل دشمن بایستند.

به گفته وی عملیات طوفان الاقصی را رزمندگان حماس طراحی و با موفقیت اجرا کردند و چنان دشمن را مرعوب خود ساختند که تمامی جبهه کفر به وحشت افتاد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه اگر آمریکا وانگلیس و فرانسه به کمک اسرائیل نیامده بود کار این رژیم جعلی یکسره شده بود، گفت: یک گروه کوچک رزمنده بنام حماس گنبد آهنین اسرائیل را فروریخت.

وی با بیان اینکه اسرائیل که مدعی شده بود طی چند روزه کار حماس را یکسره خواهد کرد امروز بعد از شش ماه به هیچ کدام از اهداف خودش نرسیده است، گفت: اسرائیل غاصب هنوز هم از روحیه خداجویی رزمندگان حماس آگاه نیست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات