۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۵۸۲۵
امام جمعه بهبهان:

نقش بی بدیل روحانیت در پایداری نظام اسلامی قابل انکار نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: دشمن نمی تواند بین روحانیت و مردم فاصله بیاندازد.
حجت الاسلام و المسلمين شکر الله سليماني
امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه بهبهان در خطبه های نماز جمعه این هفته خروش ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را حماسه ای شگفت آفرین دانست و گفت: این اقیانوس عظیم مردمی بار دیگر بر عزت و ابهت نظام مردمی جمهوری اسلامی افزود.

وی تصریح کرد: پیام مردم ملت در این حماسه بزرگ بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، وفاداری به نظام و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقاومت در برابر استکبار جهانی و توطئه هایشان بود.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: حضور همه نسل ها در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ قاطع و هوشمندانه مردم به ریاکاران و مدعیان دروغینی بود که دم از مردم زده، خود را برتر از ملت میدانند و به بیگانگان دل بسته اند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اول اسفند ماه سالروز حمله جنگنده های رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری و شهادت حجت الاسلام و المسلمین محلاتی و همراهانش خاطر نشان کرد: روحانیت قبل و پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی، نقش اول دفاع از اسلام، احکام نورانی قرآن و خدمت به مردم را داشتند و این نقش در پایداری نظام قابل انکار نیست.

امام جمعه بهبهان افزود: مردم نیز هر روز پیوند خود را با این سلسله مستحکم تر نموده و دشمن نمی تواند، بین مردم و روحانیت فاصله بیاندازند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تلاش های استکبار جهانی برای فشار برملت ایران و تشدید تحریم ها گفت: ملت ایران پاسخ دشمنان را همواره داده و باید بدانند اقداماتشان بی نتیجه است.

وی افزود: چگونه است که آژانس بین المللی و کشورهای غربی از بهره مندی رژیم صهیونیستی از سلاح هسته ای نگران نبوده اما از احتمال بی اساس خود در دسترسی ایران به سلاح های هسته ای اظهر نگرانی می کنند؟

امام جمعه بهبهان در پیایان خاطر نشان کرد: ما بارها اعلام کرده ایم نه نیازی به سلاح هسته ای داریم و نه برای دستیابی به آن تلاش می کنیم زیرا استفاده از آن شرعی نیست./945/پ202/ص


ارسال نظرات