۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۷۶۲۲۰
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(20)؛

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان: تدبیر خردمندانه و داهیانه رهبر انقلاب سبب خنثی شدن فتنه‌ها شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: خنثی شدن تمام توطئه های استکبار و فتنه گران پس از انتخابات در گرو تدبیر خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری است .
مولوي نظيراحمد سلامي نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري
مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: شکی نیست که در حوادث پس از انتخابات و در جریان این فتنه ها اگر تدبیر و راهکارهای مقام معظم رهبری نبود دشمنان آنچه را که می خواستند عملی می شد .

وی، تصریح کرد: اما تدبیر و کیاست داهیانه مقام معظم رهبری موجب شد که فتنه ها بخوابد و با خنثی شدن توطئه های فتنه گران و استکبار که همیشه و همواره درصدد این بوده که در فرصتهای مناسب نظام اسلامی را از پا در آورند و خوشبختانه موفق نشده اند و هرگز نیز موفق نخواهند شد، جلوی اراده استکبار گرفته شده است .

مولوی سلامی، ابراز داشت: الحمدالله الان همانگونه که آثار آن نیز پیداست، آرامش، وحدت، انسجام و همدلی بار دیگر به فضای جمهوری اسلامی ایران حاکم خواهد شد و دشمنان موفق نخواهند شد به اهدافشان برسند .

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، تأکید داشت: همه این موفقیت ها در گرو تدبیر خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری است ./940/ت302/ص
ارسال نظرات